Kpop maraton 1:)

B1A4

 Kpop csapatok bemutatását fogom elkezdeni. Sok képpel, factokkal, videókkal stb.:)
Az első napot egy nem rég debütált fiú csapattal kezdem, mivel őket még talán kevésbé ismerik és így megismerheted az 5 fiúból álló csapatot a B1A4-t!

 

 A B1A4 egy dél-koreai 5 tagú csapat amit a WM Entertainment vett
a szárnyai alá. Az együttes először egy online képregény-sorozattal
(robbant be, majd a Music Core nevű műsorban debütáltak az
O.K című számukkal.

A banda neve a fiúk vércsoportjából ( Baro(B), Jinyoung(A), CNU(A),
Sandeul (A) , Gongchan (A) ) , és ebből a szlogenből : "Be The One, All
for One" áll össze. A srácokat "countryside-dols"-nak is szokták hívni,
mert mindannyian vidékről érkeztek.
Debütálásuk ideje: 2011. április 23.
Hivatalos neve a rajongóknak:BANA
Koreaiul a nevük: 비원에이포
Kántálási szöveg: Jinyoung, CNU, Sandeul, Baro, Gongchan, Let's fly B1a4!






Jinyoung(진영)
Az erős vezető



Név: Jung Jin Young(정진영)
Születésnap: 1991.11.18.
Származási hely: Cheongju, Chungcheongbuk-do
Magasság: 178 cm
Súly: 59 kg
Pozíció: énekes, leader
Vércsoport: A
Csillagjegy: Skorpió
A tagok szerint: Aki leginkább pozitívan áll hozzá a dolgokhoz.
Készségek: Dalszöveg írása. Hangutánzások.
Jinyoung Twittere


  A B1A4 vezetője a kezdetekben:
  • Április 11-én a vállalat kibocsájtott Jinyoungról, az első tagról  2 képet amivel felkeltették a rajongók érdeklődését.
  •  Jinyoung, akit először felfedtek, a pillantásaival vonzotta a figyelmet - egy keverék Yoon Shiyoon és Lee Joonki között. 
  •  Jinyoung, még akkoriban zöldfülűként kitűnt a dalszerzői tehetségével.  Azt írta róla a vállalat , hogy a kiemelkedő zenés képességeit hamarosan fel fogják fedni, a megtervezett album  tartalmazni fogja azokat a dalokat, amiket szintén ő írt az első albumra.

 A bemutatkozó fellépésük előtt ezt mondta az izgatott csapattagoknak:
-A következő három percben lehetetlen megmutatni mindenkinek, hogy mit tettünk az elmúlt két évben. Azért meg tudjuk mutatni nekik, hogy mit gyakoroltunk keményen lassan mindent lépésenként. Ne legyetek idegesek, érezzétek jól magatokat, és adjátok át magatokat a pillanatnak. - A vezetők dolga a  bátorítás, ha tagok idegesek, nyugalmatlanok akkor Jinyoung tökéletesen megtudja őket nyugtatni. 


B1A4 inter - Fans Magazine, Jinyoung

1. Milyen a személyiséged?

 -Én az a típus vagyok, aki mindig keményen dolgozik, amint belekezdek valamibe, csak az hajt, hogy hogyan tudnám megvalósítani az álmaimat.

 

2. Az éneklés előtt mi szerettél volna lenni?

-Mindig az volt az álmom, hogy előadó legyek. Ezért jelentkeztem művészeti iskolába debütálás előtt. Azt mondhatom mindig keményen dolgoztam az álmom megvalósítása érdekében.

 

 3. Van olyan dal ami késztetett arra, hogy énekes legyél?

-Kim Bumsoos:Once Upon A Day

 

 4. Egy személy akit tisztelsz?
-Senior Lee Seungchul. Egyszer hallottam egy hangversenyt, ahol fellépett  és mélyen meg voltam hatva attól, hogy milyen szenvedélyesen csinálja azt amit csinál .

 

 5. Mi szeretsz magadban?
-Az erős szívemet és az éber személyiségemet.

 

 6. Valami, amit nem szeretsz magadon?
-A bőröm kicsit száraz.

 

 7. Egy olyan szín, ami a legjobban illik hozzád?
-Piros. A piros fiatalkorom óta mindig a szerencse színem volt. Szeretem a színt. 

 

 8. Milyen számodra az ideális lány?
-Valaki, aki csak engem szeret,  a személyisége illik az enyémhez, aranyos amikor mosolyog, legyen nőies, mindig legyen őszinte.


9. Az a legboldogabb pillanat, amit átéltél?

-Amikor debütáltam előadóként, és visszanéztem a fellépéseinket.

 

10. Valami, amit neked kell vinned, a táskádban?
-Laptop, mikrofon és felvevő.

 

11. Ha nem lettél volna énekes, mit csinálnál most?
-Mindig szerettem játszani a gépekkel, ha nem lehetnék énekes, én a legvalószínűbb mérnök lennék.

 

 12. Mik voltak az első benyomásaid a többi csapattagról?
-CNU sok férfias bájjal rendelkezik és  nagyon csendes. Baro komolytalan személynek tűnt. Sandeul ártatlannak tűnt. Gongchan merevnek tűnt, ez volt az első benyomásom, és hogy ő olyan személy aki igazán különbözik tőlünk, de ő az a személy akiben tényleg sok az aegyo (aranyosság,cukiság). (nevetés)

 

13. Ki a leghumorosabb  tag?

 -Baro,  ő aztán tényleg nagyon megtud nevettetni.


14. Népszerűség és tehetség tekintetében, mit gondolsz hol állsz B1A4ban?
-Besorolnám magamat harmadiknak?

 

15. Koreában manapság sok előadók közötti együttműködés volt. Ha volna egy lehetőség, kit szeretnél hogy működjön együtt veled?
-Híres zenei producerekkel szeretnék együttműködni, valamint zene téren  Baronak és nekem sikerülne jó dalokat csinálni. Baroval összeillik a zenei stílusunk.

 

 16. Debütáláskor mi az a legemlékezetesebb dolog, ami történt?
-A bemutatkozó előadáspróbánk alatt a maknae, ami Gongchanunk, nagyon sokat botladozott. Nekünk zöldfülűeknek ez nagyon nehéz volt - úgy vélem, hogy ő túl ideges volt (nevetés).

 

 17. Ha cserélhetnél, egy előadóval ki lenne az?
-WILL.I.AM akarnék lenni Black Eyed Peasből, mert ő olyan zenész, akit most nagyon tisztelek.







 

                        Baro(바로)

                    Az energia bomba
                                               


Teljes név:  Cha Sun Woo(차선우)
Születésnap: 1992.09.05.
Származási hely: Kwangju, Jeollanam-do 

Magasság: 178 cm
Súly: 63 kg
Pozíció: rapper
Vércsoport: B

Csillagjegy: Szűz
A tagok szerint: Energiabomba. Ő a csapat enerigiaforrása
Készségek: Beatbox, hangok utánzása











A B1A4 rappere a kezdetekben:
  • Április 12-én bocsájtott ki Baroról 2 képet a vállalat.
  • Egyből szembetűnő volt a karizmatikus és egyéni rap-hangja, amellyel átvette a hatalmat a rap fölött.
  •  A rajongókat fehér bőre és a hozzá tartozó nagy sötét szemei fogta meg.
  • Baro az aki a kezdetektől fogva a hangulatért a felelős.
2011 új rappere Baro: 
Azt mondják, hogy Barohoz fogható rapper Koreában  a BigBang TOP-ja. Mindkettőjük a férfias mély, egyedi  rap hangjukról híresek. Így a B1a4 Baroja felküzdötte magát Korea legjobb rapperei II.helyére



B1A4 interjú - Fans Magazine, Baro

1.Milyen a személyiséged?

-Én élénk személyiségű vagyok,aki szereti az új és érdekes dolgokat.

 

2.Milyen voltál a debütálás előtt?

-Debütálás előtt épp olyan átlagos tizenéves voltam aki imádja a zenét és a hiphopot.

 

3. Van olyan dal ami késztetett arra, hogy énekes legyél?

-Sok szám volt rám hatással, de leginkább Lil Wayne-Got Money-ja.

 

4. Egy személy akit tisztelsz? 

-Ez Lil Wayne volna.  Bemutatta az erős és erőteljes rapet. Ezt szeretném megtanulni tőle.


5. Mi tesz téged bájossá?

-A két elülső fogam, kerek szemeim és az élénk személyiségem.


6. Valami, ami boldogtalanná tesz?

-Amikor nincs rajtam sapka. Akkor kevésbé érzem magam magabiztosnak.


7. Milyen reklám illene hozzád?

-CF sapkák! Mert gyakran hordok sapkákat azért, lefesthetném annak az érzését, ahogy könnyedén sapkákat hordok! (nevetés)


8. Milyen színek illenek hozzád?

-A bőrszínem meglehetősen sötét, úgyhogy nem hordok földi színeket. Általában amikor ruhákat vásárlok, feketében megyek.


9.Számodra milyen az ideális lány?

-Az ideális lány megértő, aranyos sok aegyoval, élvezi ha velem beszélgethet, humoros, akinek szépek a fogai, amikor mosolyog, Csókoljon meg engem, mikor külön utakra térünk, lesprintelni a 100 m-t (és elérni a rekordot 15 másodperc alatt 100m-en, miközben fogom a kezét)

 

 10. Mi volt a legszomorúbb pillanatod?

-Amikor a nagyszüleim elhunytak.

 

11. Valami, amit te viszel a táskádban?

-Kontakt lencse és laptop.

 

12. Ha nem lehetnél énekes, mi lennél? 

-Mivel én már hosszú ideje focizom, valószínű hogy focista. (Nevet)

 

13. Mi volt az első benyomásod a csapat többi tagjáról?
-Mindenki kedves volt és a személyiségük is tetszett de a maknae, Gongchan igazán más volt. Először,  lefestett egy sikkes képet mindenki előtt, de miután jobban megismertem őt, elkezdett aegyót mutatni, és kedves volt mindegyikünkkel. Megszerettük a maknaenkat. (nevetés)

 

14. Ki a leginkább humoros és divatos tag?  

-A leginkább humoros tag  Sandeul, míg a legdivatosabb tagok Jinyoung hyung és CNU hyung.

 

15. Ami a népszerűséget és a tehetséget illeti, szerinted hányadik vagy a B1A4ban? 

-Szerintem 4.:)

 

16.Koreában manapság sok előadók közötti együttműködés volt. Ha volna egy lehetőség, kit szeretnél hogy működjön együtt veled?

-Sandeullel Mindketten barátok vagyunk(azonos korúak), úgy érzem mi jól működnénk együtt.

 

17. A debütálás óta mi a legemlékezetesebb pillanat?
-Amikor megtudtuk hogy a B1A4 volt világranglista harmadik Twitter világméretű trend! Amikor láttam ezt az eredményt, hogy nekünk, akik most debütáltak, ez nagyon jó érzés. Igazán boldogak voltunk és nagyon hálásak mindenkinek, aki támogatott minket.

 

 



 

 

 

                  Gongchan(공찬)

                  az aranyos maknae

 

 

Név: Gong Chanshik (공찬식)
Születésnap: 1993.08.14.
Származási hely: Suncheon, Jeollanam-do
Magasság: 181 cm
Súly: 60 kg
Pozíció: énekes, maknae
Vércsoport: A
Csillagjegy: Oroszlán
A tagok szerint: Minden helyzetben jó a megjelenése. Aranyos, sok-sok aegyo-val.
Készségek: Modellkedés, színészkedés

 

 

 

 

 

A B1A4 maknaeja a kezdetekben:

  • Április 13-án került ki róla először 2 kép.

  • A WM Entertainment kijelentette, hogy amellett, hogy tehetséges énekes még nagyon tehetséges színész is. 

  • A rajongók szerint hasonlít a színész Hyun Woora. 

  • A debütálás óta sok magazin felfigyelt magasságára és kisugárzására így szerepelt már több kifutón is.

     

B1A4 inter - Fans Magazine, Gongchan

1.Milyen a személyiséged?

-Olyan ember vagyok, aki először nem sokat mutat magából majd az idők során kibontakozik.

 

2.Milyen voltál a debütálás előtt?

-Debütálás előtt nagyon aktív voltam, olyan ember akit érdekel

 

3. Van olyan dal ami késztetett arra, hogy énekes legyél?

 -G.O.D~ To My Mother. Fiatalkoromban ezt a dalt hallgattam a legtöbbet, nagyon megható szövege van.

 

 4. Egy személy akit tisztelsz?

-叶 正. Nagyon megérintett, hogy ott áll a színpadon újra. 

 

 5. Mi tesz téged bájossá?

-Én vagyok a maknae férfiassággal és aegyoval. A legbájosabb pontjaim a szemeim és a kenyérhez hasonló fenekeim (nevetés).

 

 6. Valami, ami boldogtalanná tesz?

-Amikor sok ember elé kell állnom mindig fáj a gyomrom.

 

7. Milyen reklám illene hozzád?

-Egy kávézós reklám.:)

 

8. Milyen színek illenek hozzád?

-Fehér. Mivel sötétebb a bőröm, ezért ha fehéret hordok fényesebbnek tűnök.

 

9.Számodra milyen az ideális lány?

-Egy lány, aki nagyon erősnek / élesnek mutatja magát, de nekem sok-sok aegyo-t tartogat. Egy olyan személy aki kezdetben hideg, sőt ellenséges egy másik személlyel mielőtt fokozatosan meg nem mutatná neki a kedvesebb oldalát. 100-szor gondoljon rám egy nap, legyen pár közös fényképünk a pénztárcájában és legyenek olyan mozzanatok és kifejezések amiket csak mi értünk.

 

10. Mi volt a legszomorúbb és legboldogabb pillanatod?

-A halállal kapcsolatos dolgok tesznek szomorúvá és a legboldogabb pillanatom az akkor volt amikor a kezemben tartottam az első albumunkat.

 

 11. Valami, amit te viszel a táskádban?

-Edességek. Úgy néz ki én még mindig egy gyerek vagyok (nevet).

 

12. Ha nem lehetnél énekes, mi lennél? 

-Valószínűleg sokat tanulnék és sokat vizsgáznék.


13. Mi volt az első benyomásod a csapat többi tagjáról?

-Jinyoung hyung a nagyon megbízható, apáskodó, Shinwoo hyung a jóindulatú, anyáskodó. Sandeul hyung olyan, mint egy igaz barát, és Baro hyung az a hyung aki mindenkit megnevettet.

14. ki a leginkább humoros és divatos tag?   

-Baro hyung a legviccesebb, és divat téren szerintem mindenki divatos.

 

15. Ami a népszerűséget és a tehetséget illeti, szerinted hányadik vagy a B1A4ban? 

-Második. Túl nagyképűnek hangzott volna ha azt mondom, hogy első (nevet).

 

16. A debütálás óta mi a legemlékezetesebb pillanat?

-Tavaly augusztus 13-án gyakorlat után siránkoztam hogy mennyire hiányoznak a szeretteim a születésnapom miatt. Amikor visszaértem a koliba és kinyitottam az ajtót, láttam sült csirkét, pizzát, süteményt és egy halom ajándékot. Annyira meglepődtem hogy sírtam is. Mert a születésnapom augusztus 14-én esik, soha nem álmodtam azt, hogy a hyungok egy születésnapi partit fognak előkészíteni nekem egy napal előre. Meg akarom ragadni a lehetőséget, hogy  megköszönjem  a hyungoknak, hogy ennyi szeretetet adnak nekem. (nevetés).



 

                                    

                                         


                      Sandeul(산들)
        az állandóan mosolygós főénekes



Név: Lee Jung Hwan(이정환)
Születésnap: 1992.03.20.
Származási hely: Busan
Magasság: 178 cm
Súly: 62 kg
Pozíció: főénekes
Vércsoport: A
Csillagjegy: Halak
A tagok szerint: Komolytalan, de amikor énekel azt nagyon komolyan veszi.
Készségei:Karakter utánzás, tökéletes ének hang

 

 

 

 

 A B1A4 főénekese a kezdetekben:

  • Április 14-én került ki róla 2 kép.
  • A rajongók szerint Sandeul olyan mint egy aranyos plüss medve.
  •  A fiúk szerint Sandeulnak van a legjobb hangja.
  • Sandeul mosolyával lenyűgözte a rajongókat.
  • Nagyon szeret főzni. Válógatós, ezért inkább magának főz.
 Sandeul mindig mosolyog így az embereket mindig boldoggá és örömtelivé teszi. Amikor énekel komoly, éppen ezért mindenki úgy érzi, hogy megérdemli a fő énekes szerepét a csapatban."-WM Ent.

B1A4 inter - Fans Magazine, Sandeul

1.Milyen a személyiséged?

-Én egy egyszerű és szenvedélyes ember vagyok.

 

2.Milyen voltál a debütálás előtt?

-Debütálás előtti képeim keringenek az interneten. Bár mindenki látta, hogy milyen voltam a debütálás előtt és, hogy mennyit változtam de a szép emlékeimre szívesen vissza emlékezem. Soha nem bánom meg azt amilyen voltam.

 

3. Van olyan dal ami késztetett arra, hogy énekes legyél?

 -G.O.D- Road

 

 4. Egy személy akit tisztelsz?

-Senior Kim Yeonwoo. Nagyon jó a színpadon!

 

 5. Mi tesz téged bájossá?

-A tiszta személyiségem.

 

 6. Valami, ami boldogtalanná tesz?

-Amikor hordanom kell a nagy drioptriás szemüvegemet. Kisebbek akkor a szemeim.(sír)

 

7. Milyen reklám illene hozzád?

-Sült csirke reklám! Ez azért van mert imádom a sült csirkét. megmutatnám a reklámban , hogyan eszemm a sült csirkét.

 

8. Milyen színek illenek hozzád?

-Kék. A világos színek élénk érzéssel töltik el az embert. A világos kék hasonlít az én élénk személyiségemre.

 

9.Számodra milyen az ideális lány?

-Vonzódom azokhoz a lányokhoz, akik keményen dolgoznak azért amit csinálnak és amiért felelősek.
Egy hűséges lány, ne maradjon el túl sokáig (mert én aggódni fogok), csináljon nekem uzsis dobozt és hatódjon meg az ügyetlenkedéseimen.

 

10. Mi volt a legszomorúbb és legboldogabb pillanatod?

-A legnyomasztóbb pillanat az az volt amikor apukám átesett egy rossz egészségi állapoton. A legboldogabb pillanatom az volt amikor lefogytam, és amikor először a kezemben tartottam az albumunkat.

 

 11. Valami, amit te viszel a táskádban?

-Körtelé.

 

12. Ha nem lehetnél énekes, mi lennél? 

-Akkor még mindig iskolába járnék ének képzésre.(nevet)


13. Mi volt az első benyomásod a csapat többi tagjáról?

-Jinyoung hyung  kedves és szelíd ember. Baro egy érdekes barátom. CNU hyung aki méltó a bizalomra. Az első alkalommal, amikor megláttam Gongchant, tudtam, hogy sikeres maknae lesz.

14. ki a leginkább humoros és divatos tag?   

-A leginkább humoros tagja Baro, míg a legdivatosabb tagjai  Jinyoung hyung és CNU hyung.

 

15. Ami a népszerűséget és a tehetséget illeti, szerinted hányadik vagy a B1A4ban? 

-Magamat 3.-nak sorolnám.

 

16. A debütálás óta mi a legemlékezetesebb pillanat?

-Mielőtt debütáltam volna, púfók fiú voltam. A fogyásom során minden héten ellenőrizni kellett a súlyom. Azokon a napokon, mielőtt ellenőrizték a súlyom, keményebben edzettem, sőt éjszakánként egyedül edzettem. (Nevet)

 

 17.Koreában manapság sok előadók közötti együttműködés volt. Ha volna egy lehetőség, kit szeretnél hogy működjön együtt veled?

-Jelenleg még nem gondoltam együttműködésben. Úgy érzem, hogy mindenkinek jobban meg kell ismernie a B1A4-t.

  

 


 

 

 

 

                         CNU(신우) 
      a csillógó mosolyú énekes

 

 

Név: Shin Dong Woo(신동우)
Születésnap: 1991.06.16.
Származási hely: Cheongju, Chungcheongbuk-do
Magasság: 182 cm
Súly: 64 kg
Pozíció: rapper & énekes
Vércsoport: A
Csillagjegy: Ikrek
A tagok szerint: A legmegbízhatóbb a csapatban. A banda anyukája.
Készségei: Tud rappelni és beatboxolni.Nagyon jól táncol.

 

 

 

 


 

 A B1A4 énekese a kezdetekben:

  • Április 15-én posztoltak róla 2 képet. 

  • A rajongók azt mondják elsőre őt lehet megkülönböztetni ténylegesen a többitől. 

  • A haját hasonlónak vélik Jungshin hajához CN BLUE-ból. 

  • Először rapper szerepet töltött be Baro mellett de hamar áttért az énekes pozícióhoz.   

 "Ő egy lenyűgöző tag tehetséges mind énekben, rapben. CNU férfias, és csendes, bájos mosolya van, amivel megragadja a nők szívét. "-WM Ent.


B1A4 inter - Fans Magazine, CNU

1.Milyen a személyiséged?

-Én olyan vagyok, akire tudnak számítani az emberek, keményen dolgozom, hogy megtudjam mutatni az embereknek, hogy miket tudok elérni. Én remélem, hogy amikor a  színpadon vagyok, mindenki érzi az őszinteségemet, a kedvességemet és becsületességemet.

 

2.Milyen voltál a debütálás előtt?

-Mielőtt énekesként debütáltam, különböző színpadoknál működtem a barátommal. Én hajlandó vagyok mindenkivel együtt működni.

 

3. Van olyan dal ami késztetett arra, hogy énekes legyél?

 -Usher  "U Got It Bad". ushert nagyon kedvelem. Miután megnéztem hogy miket ért el, az még inkább elhatározta, hogy  olyan énekes leszek, mint ő!

 

 4. Egy személy akit tisztelsz?

-Usher. Ami az éneklés és a tánc, ő egy multi-tehetséges művész. A színpadi jelenetei csodálatosak és ő is együttműködik a rajongókkal! Azt kívánom, hogy én is, olyan legyek mint ő, hogy képes legyek nagyon jól érezni magam a színpadon, és kölcsönhatásban álljak a rajongókkal.

 

 5. Mi tesz téged bájossá?

-Mosolyom. Sok rajongó sokszor mondja nekem, hogy a mosolyom jól néz ki. Másrészt úgy gondolom, hogy a széles vállaim és a sima lábaim az én varázsom! (Nevet) Lehet, hogy mivel fiatal koromban Taekwondo-ztam ez adott jó alakot.

 

 6. Valami, ami boldogtalanná tesz?

-Sokszor érzem, hogy a szemem valóban szárazok kontaktlencse viselésére.

 

7. Milyen reklám illene hozzád?

-Egy kávés reklám. Szeretek kávézni.

 

8. Milyen színek illenek hozzád?

-Bár nincs kedvenc színem, de amikor vásárolni megyek ruhákat, azok gyakran fekete színűek. A gardróbom többnyire ezzel a színnel van tele, és ezért azt gondolom ez a szín illik hozzám.

 

9.Számodra milyen az ideális lány?

-Értelmes, intelligens lány. "Anya szerű", szeretem ha gondoskodik rólam. Finomakat főzzön nekem és legyen olyan bölcs mint az édesanyám.

 

10. Mi volt a legszomorúbb és legboldogabb pillanatod?

-Nekem nincs olyan emlékeim amik szomorúak, de a legboldogabb pillanat az az lenne, amikor a bemutató koncertünkön teljesült az álmom, mint énekes. Az a pillanat amikor a színpadon állsz, leírhatatlan.

 

 11. Valami, amit te viszel a táskádban?

-Tablet PC, MP3, headset, kontaktlencse.

 

12. Ha nem lehetnél énekes, mi lennél? 

-Nem tudom. Mindig is az volt a vágyam, hogy énekes legyek, ezért nem gondolkoztam másban. De mivel nagyon érdekel a Taekwandoo ezért valószínűleg ilyen téren helyezkednék el vagy nyitnék egy grill éttermet.


13. Mi volt az első benyomásod a csapat többi tagjáról?

-Amikor először láttam maknae, Gongchant, azt hittem, egy kicsit üres, de miután együtt élek vele, ő valójában egy nagyon egyszerű, aranyos és vidám ember.

14. ki a leginkább humoros és divatos tag?   

-Ami a divatot illeti mindenki majdnem ugyanaz. Minden tag tudja, hogy mi a saját személyiségének megfelelő öltözet. A leginkább humoros tagja az Baro, belőle egyszer még egy komikus lesz(nevet)!

 

15. Ami a népszerűséget és a tehetséget illeti, szerinted hányadik vagy a B1A4ban? 

-Ezt így kínos megmondani, mert a B1A4-ban nincs rangsor. Itt mindenki keményen dolgozik a siker érdekében.

 

16.Koreában manapság sok előadók közötti együttműködés volt. Ha volna egy lehetőség, kit szeretnél hogy működjön együtt veled?

-Legszívesebben Baroval, mert nagyon jó vele rappelni. De én nagyon szívesen működök együtt a csapat többi tagjával is.


 


 

 

 B1A4 eddig megjelent albumok:


Első mini album: 2011 Április 21
☆ Let’s Fly Track List ☆
1. O.K
2. Remember
3. 못된 것만 배워서 / Only Learnt the Bad Things
4. Bling Girl
5. Only One
6. O.K (Inst.)

Második mini album:   2011.Szeptember 16
☆ IT B1A4 Track List ☆
1. Beautiful Target
2. My Love
3. 쮸쮸쮸 Chu Chu Chu
4. Wonderful Tonight
5. Fooool
6. Beautiful Target (Inst.)

 

 

 

 

 

 


Első nagy album: 2012.03.14☆ Ignition Track List ☆

1 Baby I’m Sorry
2 This Time Is Over
3 So Fine
4 Super Sonic
5 둘만 있으면 (바로 Solo Feat. 민 Of miss A)
6 웃어봐
7 Feeling
8 짝사랑 (산들 Solo)
9 You Are My Girl
10 Wonderful Tonight (Unplugged Remix)
                                                            11 Baby I’m Sorry (Inst.)

 

 

Első nagy album speciális kiadás: 2012.05.24 
 ☆ Ignition Special Edition Track List ☆
1 잘자요 굿나잇 (Sleep Well Good Night)
2 너 때문에 (Because of You)
3 BABY I`M SORRY
4 THIS TIME IS OVER
5 SO FINE
6 SUPER SONIC
7 둘만 있으면 (바로 Solo) (Feat. 민 Of miss A)
8 웃어봐
9 FEELING
10 짝사랑 (산들 Solo)
11 YOU ARE MY GIRL
12 WONDERFUL TONIGHT (Unplugged Remix)
13 잘자요 굿나잇 (Inst.)
14 너 때문에 (Inst.)
15 BABY I`M SORRY (Inst.)

 Harmadik mini album: 2012.11.12

☆ In the wind Track List ☆

01 Intro In The Wind
02 걸어 본다
03 IF… (너만 있으면)
04 나쁜 짓 안 할게요 (Narr. 수지 of MISS A)
05 뭐 할래요
06 BE MY GIRL (JINYOUNG SOLO Feat. 제아 of BROWN EYED GIRLS)
07 IN THE AIR
08 걸어 본다 (Inst.)


 

 Műsorok :

2011: MTV Match Up
2012: MTV Diary
2012: Mnet WIDE Entertainment: Sesame Player Season 3


Csak vendégek voltak ezekben a műsorokban:

2011: KBS Oh My School / 100 Point Out Of 100 (Baro, Gongchan) 2 last episodes
2011: MBC Idol Athletics Championships
2011-2012: SBS Star King (Jinyoung, Sandeul, Baro) :
2011-2012: Y-Star God of Cookery Road (Baro as Co-MC 2012)
2011: MBC Quiz to Change the World (Baro and Sandeul)
2011: MTV Let Me Show
2011: MBC Weekly Idol
2012: MBC TV 'Idol Athletics and Swimming Championships
2012: SBS MTV Special B1A4 Selca Diary
2012: SBS 1000 Song Challenge (Jinyoung, Gongchan, CNU, Sandeul)
2012: MBC Quiz to Change the World (Baro and CNU)
2012: MBC Every1 Weekly Idol

Komédiák:
2012: KBS I Need a Fairy (CNU)

 

Összes MV: B1A4-O.K

                    B1A4-Only learned bad things 

                    B1A4-Beautiful Target 

                    B1A4-Beautiful Target(ZoomZoom version) 

                    B1A4-Baby I'm sorry 

                              B1A4-Baby Good Night

                    B1A4-Beautiful Target(Japanese version) 

                    B1A4(Baby Good Night(Japanese version)

                    B1A4-Tried to walk 

 

Források:
Fiúkról: Asianfanfics

Hivatalos magyar oldal: http://b1a4.gportal.hu/ friss: http://b1a4hun.blogspot.hu/


Share this:

JOIN CONVERSATION

12 Hozzászólás:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett, én a U-KISS-re lennék kíváncsi, kedvenc bandám lévén.. ^^ ha lehet.. :DD
    További sok sikert a bloghoz, mert nekem nagyon tetszik, és látszik, hogy sokat foglalkozol vele.. ^^

    VálaszTörlés
  2. Rendben:) Köszönöm szépen^^ Megpróbálom a legjobbat kihozni a blogból, hogy még több magyar embernek felkeltsük az érdeklődését a Kpopra^^

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Nagyon szépen össze gyűjtötted az adatokat. Nekem nagyon tetszik és főleg az, hogy velük kezdtél, mivel ők a Nr 1. a listámon a U-Kiss és Beast mellett. :D
    Gratulálok hozzá és sok sikert kívánok a továbbiakban is. ^^

    Ötletem lenne. Ha az elején olyan bandákat szeretnél bemutatni, akiket nagyon nem ismernek, akkor a LED Apple, C-CLOWN, E-7. Persze, csak ötlet volt. ^-^
    Köszönöm, hogy elolvashattam. Annyeong. :)

    VálaszTörlés
  4. Annyeong^^ nekem is ők a Nr.1:3 Nagyon örülök, hogy tetszik és hogy segíthettem:)nagyon köszönöm az ötleteket, meg is fogadom:33 Én Köszönöm hogy segítettél^^

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon tetszik az oldalad, és köszönöm, hogy bemutattad a B1A4-t,mert, amint elolvastam és meghallgattam tőlük egy-két számot, azonnal beléjük szerettem! *-* Eddig csak hallottam róluk, de most már meg is világosodtam teljesen! Amit még egyszer köszönök! :)) Nekem mindegy, hogy mi lesz a következő banda, mert így is, úgy is nagyon tetszik az oldalad, és rendszeres olvasód leszek! :D

    VálaszTörlés
  6. Jaaaj nagyon örülök, hogy megszerettethettem veled*___* Hidd el bennük nem fogsz csalódni:P Köszönöm szépen^^

    VálaszTörlés
  7. Szia!*-*
    Nagyon nagyon tetszik a blogod! Jól felépített, áttekinthető és harmonikus. Hallgattam és hallgatok is pár B1A4 számot, de eddig nem ismertem őket nagyon, de fantasztikus lett az ismertetőd!:) Nagyon ritkán találni ilyen jó, átfogó és összeszedett bemutatót. Ha új bandát szeretnél, akkor szívesen olvasnék a C-Clown-ról, a NewUs-ről vagy a Tasty-ről. :$ *-* De rengeteg koreai és japán banda van akiket szeretek, szóval bármelyik bandáról szívesen olvasok.^^ Tényleg nagyon jó a blog, remélem sokáig folytatod majd.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia:) Köszönöm szépen, igyekszem:) Most készül az ismertetőm a C-Clownról, mert én is kíváncsi voltam rájuk.:)Remélem majd azzal is segíteni fogok neked^^

      Törlés
  8. Szia :D
    Tök jó az oldal, elsőre látszik, hogy sokat dolgoztál vele, és meg van az eredménye, gratula, én egy Bigbang-et és egy 2ne1- t szeretnék kérni, mivel koreai nyelvtudás hiányában az információim is meglehetősen kevésnek bizonyulnak XD Köszönet a blogért a magyar rajongók nevében is :DD Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, és örülök, hogy tetszik:) Igyekszem minden kérést teljesíteni:)

      Törlés
  9. Szia! :)
    Nagyon tetszik az oldal! :)
    Sok újdonságot tudok meg! És az eddig számomra ismeretlen csapatokat is kezdem megkedvelni!
    Én szívesen olvasnék a Super Juniorról is! :D
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy szívesen olvasod a bejegyzéseimet.^^ Megpróbálok mindig érdekes dolgokat írni. Én is gondoltam a Super Juniorra, majd lelki erőt veszek és neki állok valamikor, mert írdatlan sokan vannak és iszonyat sok anyagot kell hozzájuk fordítanom, összegyűjtenem:3 Ha elkezdem írni, arról oldalt az újdonságok alatt tájékoztatni fogok mindenkit^^

      Törlés