Kpop maraton 2:)

                                          C-Clown

 Maratonunkban következzen a tavaly év vége felé debütált 6 fiúból álló csapat a : C-Clown. Valószínüleg még csak kevesen ismerik ezért itt megtudhatod, hogy milyenek is valójában.

A C-Clown egy dél-koreai 6 tagú fiúkból álló csapat. A Yedang Entertainment első fiú együttese.    Majd debütáltak az M! Countdown nevű műsorban s Solo című számukkal.

Honnan ered a nevük jelentése?
C-Clown jelentése: Korona Bohóc.(Crown Clown)
Ahhoz, hogy lássuk a jelentését, takarjuk le a C betűket és az N betűket.(Row-Low)
Lármázik, mint egy király, Szomorú, mint egy bohóc
Ezek szándékosan ironikus kijelentések.
Az ötletet egy lármás királyról és egy nem mindig tréfás, nem bolondos bohócról mintázták.
Ezért, a koncepció egy Bohócról van, aki Királlyá válik.
C-CLOWN azt jelenti,6-an koronát viselnek de továbbra is bohócok.

Debütálásuk ideje: 2012.július 19
Hivatalos neve a rajongóknak:*nincs információ
Hivatalos színük:Erdőzöld 
Koreaiul a nevük: 씨클라운

Róluk: 

 Nagy népszerűségnek örvendenek,így a C-CLOWN a gyorsan fejlődő idol-ok közé tartozik,akik különböző CF lehetőségeket is kaptak.
Rome, Siwoo, Ray és Maru eredeti tagjai a C-CLOWN-nak. Kangjun és T.K csak a debütálás előtt érkeztek.


A kiadó elmondta: Annak ellenére,hogy újak,már különféle OST és CF felkéréseket/szeretet meghívásokat/ kapnak.Mindazonáltal a C-CLOWN tagjai a megjelenésekre és tehetségükre összpontosítanak,annak érdekében,hogy könnyebben elismerje őket a nyilvánosság. Mivel újak ezért nagy mértékben koncentrálnak,hogy első albumuk a legjobb legyen,aminek nem lehet akadálya a promóciós tevékenységeket nézve. Azonban alaposan megfontoljuk a különböző "szeretet hívások"-at" 
Továbbá a cég megállapította:"C-CLOWN jelentős rajongótáborral bír a tengerentúlon és Ázsiában is,mint Thaiföld vagy Japán." A kiadó feltárta a jövőbeli terveket "A lehető leghamarabb tájékoztatunk mindenkit,ha bármilyen tervünk van az együttes belföldi vagy akár külföldi showcase-ra készül mint "Koreai energikus idol-ok"
 
A 6 tagú C-CLOWN-ot szigorúan megszidta egyszer a zeneszerző, Rado a lemezstúdióban.

 Készítve a debütáló albumot,a Not Alone-t,  Rado nem volt teljesen elégedett a tagok énekkészségeivel és végül ötször küldte őket vissza,újrafelvételre.
 Miután egy hónappal később folytatták a felvételeket,Rado kijelentette,hogy a tagok nagyon sokat javultak.

 "Tele vagyunk idegességgel,és kis izgalommal...De nem akarjuk,hogy ez az izgatottság eltünjön.Enélkül a nyomás nélkül,amikor felmegyünk a színpadra,nem volnánk képesek olyan jólérezni magunkat.Egyesével megmutatjuk a hat bohócot,mindegyik saját eltérő személyiségét."

 
  Rome (롬)  
 a vezető rapper
  Születési név: Yu Ba Rom (유롬)
Születésnap: 1990, szeptember 6
Születési hely: Sydney, Ausztrália
Pozíció: Leader, Rapper 
Magasság: 174 cm 
Súly: 60 kg   
Vércsoport: A
Rome Twittere 
     
 "A C jelentése korona és Clown[클라운] jelentése bohóc.Örömet adni az embereknek,mint a bohócok és arra törekszünk,hogy a legjobbak legyünk,mint a királyok,ezt jelenti a nevünk"(Rome)


 #Vezető Rome = “Nézni Park Jaebum-ot erőt ad nekem”

 Rome koreaija igen szegény. Sydney-ben (Ausztrália) született és nőtt fel, csupán 2 éve költözött vissza Szöulba (Dél-Korea). “Mivel koreai vagyok, ide szerettem volna jönni, és táncolni. Akartam csinálni egy csapatot és tevékenykedni itt.” - Rome idézi fel álmát. Most, hogy itt tud állni a színpadon Koreában énekesként, Rome leginkább egy személynek hálás, az énekes Park Jaebum-nak. 

 “Mikor látom Park Jaebum sikerét, erőt ad nekem. Ő is elhagyta otthonát a tengerentúlról és idejött Dél-Koreába. ‘Mit akarok csinálni itt most?’ Mindig megkérdezem magamat, mikor fusztrált vagyok, mindig mikor ez megtörténik, csak ránézek Park Jaebum-ra. Én is birtokolni fogom az erőt, hogy tudjam csinálni ezt, szóval ökölbe kell szorítanom a kezem erősen és rá kell kapnom.”

 Rome szintén sokféle zenét szeret. Rockot, heavy metal-t és jazzt hallgat. Ezért a zene, amit ő akar csinálni, egyfajta összeolvadása az összesnek.

Rome-ról:  

-Az egyetlen aki tud angolul. 
-Sydney-ben,Ausztráliában született. 
-Fanjait SALTS-nak hívják.  
lma az volt,hogy táncos legyen, nem az,hogy énekes.  
-A sydney-i Tudomány és Művészet Egyetemen tanult,amit otthagyott,hogy Koreába költözzön. 
-Utcai táncos volt,mikor Dél-Koreába költözött
-Angoltanárként dolgozott részmunkaidőben.
-Szereti a Rock,a Heavy Metal és a Jazz zenét is.

-Kedvence a csokis fagyi.
-"Mivel én vagyok a csapatvezető és a nevem Rom, ezért lett a nevem Rome(Róma) mert ez utal Róma császárainak vezetői feladatára."
-Számára az ideális lány hasonlít a Sistar Bora-jára. Egy lány legyen helyes, aranyos.
-2012. augusztus 25-én Rome a fertőzött jobb szeme miatt hordott napszemüveget a Music Core-on.
- A kezdetekben azon gondolkozott, hogy tudományos vagy művészeti egyetemre menjen-e, mert az anyja szeme megsérült az egyik táncpróbája során. Az anyja követte az egyik késő esti táncpróbájára, és annyira meghatotta a fia táncmozdulatai, hogy sírva fakadt. Ekkor döntötte el, hogy fojtatja a táncot.
-Legmeglepőbb pillanata az volt amikor egy fellépés előtt, a sminkjét a Beast- Gi Kwang mellett ülve kapta. 
-Mielőtt debütált szerepelt a  Dream Team 96 és 98 epizódjában.
- Népszerű a japánok körében.
- A többiek szerint nagyon jó vezető.
- Van neki egy Dabin Hong nevezetű barátja. Dabin. Fiatalabb Romenál. Dabin ösztönözte a táncra Rome-ot. Elválaszthatatlan barátok, testvérként tekintenek egymásra.( Dabin nem gyakornok)
-18 évesen költözött Koreába, hogy kövesse az álmait.

-Nagyon szomorú volt a születésnapjakor, mert nem tudott a családjával lenni, mert ő Koreában van, a családja Ausztráliában maradt.
- B-Boy B.Yu néven youtube-n már nagy népszerűségre tett szert,az ő saját táncvideóival a debüt elött.
 





Siwoo(시우)
a vokalista
 Születési név: Kim Tae Min (김태민)
Születésnap: 1993, május 5 
Születési hely: Gwangju
Pozíció: Vokalista
Magasság: 177 cm
ly: 62 kg
Vércsoport: O
Siwoo Twittere 


"Mikor Taeyang-ot néztem,olyanná akartam vállni mint ő,és azóta az álmaim csak nőttek"-Siwoo

"Szeretnék olyan énekes lenni,amelyre az erő és a lágyság jellemző,mint Taeyang-sunbae"-Siwoo

#Vocal Siwoo ="Határozottan hallani akarom magam egy OST-ban"

'A fiú aki szebb mint egy lány',a vizual Siwoo.Az énekes álmát a szuper csapat tagjának,a Big Bang Taeyang-jának köszönheti.Siwoo könnyen beleesett Taeyang tánctehetségébe,testének korlátlan mozgásába és a rendületlen tehetségbe,amiket Taeyang birtokol.A gwangju-ban született tag,a táncművészeti főiskolán tanult,mint ahogy big Bang Seungri-ja vagy kara goo Hara-ja.

"Mikor Taeyang-ot néztem,olyanná akartam vállni mint ő,és azóta az álmaim csak nőttek.egy énekes az egyben erőteljes és gyászos,egyesülve egy énekessel akinek meg van a képessége,hogy elárassza szívedet az éneklésükkel.C-CLOWN tagjaként egy erős épet akarok mutatni,de később,ha lehetőséget kapok arra,szeretnék egy saját lágyabb OST-ot énekelni.Mint Lee Seungchul-sunbae Do not forget me előadása Immortal Song-ban,ez az én célom"
                                

  Siwoo-ról:

-Gwangju-ból költözött Szöulba,
  hogy a Yedang gyakornoka lehessen.
-Ugyan arra a tánc akadémára járt,
  mint Big Bang Seungri,vagy Kara Goo Hara.
-Álmát,hogy énekes legyen, Big Bang Taeyang ihlette.
-"Az eredeti nevem Kim TaeMin, de a Siwoo jelentése üdvözölt/elárasztó és elszeretném             árasztani  a zene ipart."
- Kedveli Lee Minjung színésznőt. Egy lány legyen cuki és alacsony.
-Valódi álma az volt, hogy focista legyen, de amikor Mokpoba költöztek akkor eldöntötte, hogy táncos lesz.
- Kedvenc színe a piros.
-Van egy húga.
-Szomorú mert nem tudott rendesen a bátyja lenni a húgának mert ő elköltözött Szöulba. 
-Ő eszik a legtöbbet a bandatagok közül. 
  



 Ray(레이)
az énekes
Születési név: Kim Hyun Il (김현일)
Születésnap: 1994. április 19
Születési hely:Kyungbuk, Pohang
Pozíció: énekes
Magasság: 176 cm
Súly: 62 kg
Vértípus:O

 "Nagyon sok érdekes zeneszerző van,ezért szeretnék énekes-dalszerző lenni,ez az álmom"-Ray



#Vocal Ray ="Románcom egy érzelmi énekes"

Ray,a főénekes× a csoportban jobban ismeri a futballabdánál a mikrofont.Általános iskola során"fő álma a labdarúgás"jelenti ki.Ellentétben mindennel ami körülötte van,ő nem érezte azt,hogy bármennyire is érdekli az éneklés,amíg meg nem hallotta Park hyoshin zenéjét.

"Emlékszem nagyon fiatal voltam,mikor megtetszett Park Hyoshin-sunbaenim hangja.Mint ahogy,Park Hyoshin-t is érzelmi énekesnek nevezik,remélem hogy engem is érzelmi énekesnek cimkéznek majd ha a jövőben éneklek valahol.A középiskolában egy fesztiválon elénekeltem Kim Yeonwoo-sunbaenim  ‘A Common Phrase Like ‘I Love You' című dalát és megnyertem az első helyet.Úgytűnik azóta az R&B műfaj lett az én 'number one'-om.Nekem az a célom,hogy olyan legyek,mint az énekes-dalszerző Bruno Mars,aki gitáron is tud játszani míg énekel."

Ray-ről:

-Tud zongorázni és gitározni
-Mindig is focista akart lenni,már általános iskolás kora óta.
-Szereti az R&B zenét.
-2010-ben lett a Yedang gyakornoka.
-Ő tartja magát a legtisztább tagnak.
-"Akkor döntöttem a Ray név mellett amikor láttam a filmet Ray Charles élettörténetről."
-Ray ideálja Hwang Jungeum. Egy lány legyen Cuki.
-Ray és T.K felelősek a látványért. 
-A tagok szerint alvás közben sokat beszél.
-Első dolog amit egy lányon megnéz az a magassága
-Szerinte a Beast a legjobb Kpop banda.
-"Úgy gondolom, hogy a rossz pillanataimban a csapattársaim nagyon sok erőt adnak."
-Hozzá Kangjun áll a legközelebb.
-Egyszer megkérdezték tőle, hogy ha nem lehetne énekes akkor mi lenne, mire ő azt válaszolta, hogy csak egy egyszerű vidéki fiú.



 Kang Jun(강준)
a fő énekes
Születési név: Kang Jun(강준)
Születésnap: 1994, április 21
Születési hely:Mokpo
Pozíció: Fő énekes 
Magasság: 173 cm 
Súly: 62 kg
Vércsoport: A


#Vocal Kangjun ="Én vagyok a hagyma ember"

Kangjun a hagymaember.Apránként az új bájai is felszínre kerülnek.Sok tehetséggel rendelkezik.Mikor fiatalabb volt baseball-ozott,szerette ezt,úgy gondolta elég fejlett készségekkel rendelkezik és a jövőben baseball játékos lehet.Szintén szerette a futballt is.Kangjun képes a színész Byun Heebong hangját utánozni a 'HOST' című filmből.7 éves korától játszik zongorán.Mikor zongoratanuló volt egy bevezető kurzuson.a zongora fedele lecsapodótt miközben játszott és megsebesítette őt.Kénytelen volt máshol továbbfejleszteni tehetségét.Megdöbbentő észrevenni,hogy a hátterében nagy művészet van egy művészeti középiskolából.



"Tervezés és szobrászat szakon kezdtem,de csalódott voltan,hogy nem zenélhettem és úgyéreztem,hogy a tehetségem kárba vész.Némi idő után,azt hiszem kaptam egy új esélyt,hogy más területen is megmutassam magam.Manapság Byun heebong-sunbaenim hangjának elsajátításán dolgozom(nevet)"

Kang Jun-ról: 

-Mokpo-ból költözött el Szöulba,hogy énekes legyen.

-Művészeti iskolában tanult.
-Otthagyta az iskolát miután felvették gyakornoknak a Yedang Entertainment-hez.
-7 évesen kezdett zongorázni.
-Mindössze 8 hónappal a C-CLOWN debütálása előtt lett gyakornok.
-Ő az egyetlen aki a saját nevét használja művésznévnek is.
-Az ideális lány számára  Shin Sekyung. Szeretem a csinos lányokat.
-A többiek szerint réteges mint egy hagyma. Az idők múlásával egyre több dolgot láthatunk majd a tehetségéről.
-Először Designer akart lenni, de egyből ott hagyta az iskolát amikor felmerült a lehetőség, hogy énekes legyen.
-Amikor fiatal volt ellátogatott Kínába a családjával. Megnézte a Nagy Falat és a császári palotát.
-Kedvenc mottója: "Legyél mindig azon, hogy figyelmes, kedves ember legyél."
-Kedvenc színe a fekete.
-Ray szerint állandóan hangoskodik az autóban.




 T.K.
a rapper
Születési név: Lee Min Woo(이민우)
Születésnap: 1995, december 20
Születési hely:Szöul
Pozíció: rapper
Magasság: 178 cm
Súly: 55 kg
Vértípus: A
 "Eredetileg nagyon érdekelt az éneklés,de mikor kamasz lettem és a hangom elváltozott junior középiskolás koromban,úgy éreztem jobb ha az érdeklődésem a rap-re tér rá"-T.K

#Rapper TK = "Hiphop+Jazz+Swing+Rap,szeretném ezeket kombinálni"

TK eltér a C-CLOWN vezetőjétől.Mivel Rome koreaija szegényes,T.K felváltja őt a többi tag gondolatainak és ötleteinek képviselésében.Valamennyi tag közül,ő volt a leghosszabb ideig gyakornok.Sokáig imádkozott(hogy énekes lehessen).Általános iskolás másodikas volt,mikor a LOVERS IN PARIS dráma nagy hatással votl rá,ahol ő volt egy zongorán játszó fiú.Ugyanakor érdeklődött a musical-ek iránt és gyerek színész lett,miután játszani kezdett a The Second Sun-ban.

"Elég szerencsés vagyok,hogy különféle tapasztalatokat szerezhettem.Amikor másodikos junior középiskolás votlam,az álmom,hogy énekes legyek véglegesen megszilárdult,miután láttam az énekes Justin Timberlake-t.De a feszültség miatt,nem voltam képes jól hallani a fülemmel és egy 'csengő jelenséggel' szenvedtem egy időszakon keresztül a füleimben.××Ezt egy lehetőségnek láttam,hogy szellemileg még erősebbé válljak.Egyszer szeretném egyesíteni a kedvenc műfajaimat a hiphop-ot,a jazz-t,a swing-t és a rap-et,hogy úgy hozzak létre egy dalt"

 T.K.-ról:

-Majdnem debütált a BtoB-vel,de T.K beteg lett a sok stressz miatt,így nem tudott csatlakozni        hozzájuk 
-3 évig volt Cube gyakornok.
-Két hónapig volt Yedang gyakornok a C-CLOWN debütálása előtt.
-Az egyetlen tag aki a legtöbb képzést kapota.
-Énekes akart lenni,de a hangja a kamaszodás során megváltozott,így rapp-er lett.
-Azért nem tudja az igazi nevét használni mert már foglalt volt.
-Az ideális lány számára Park Hasun. Egy lány legyen helyes, és kedves.
-Azt mondják a kínai barátai, hogy amikor Kínában járt nem volt nagy az étvágya, de a kínai gombóc nagyon megízlett neki és mindenki elől megette.
-Voltak tapasztalatai a musicalekben.
-Úgy érzi a legjobb őillanatban csatlakozott a bandához. Számára mindenki kedves.



  Maru(마루)
a rapper  
 Születési név: Lee Jae Joon (이재준)
Születésnap: 1997. szeptember 25
Születési hely: Cheongju
Pozíció: rapper, Maknae
Magasság: 175 cm
 Súly: 56 kg
Vértípus: A



"Akkor ismertem meg Rain-t mikor az It's Raining-el lépett fel az MNET évvéggi díjátadó ünnepségén.Akkor teljesen megfogott és én elkezdtem keresni egy részmunkaidős állást,hogy bérelhessek egy gyakolószobát,ahol táncolhatnék.A művésznevem jelentése"a hegy tetején",mint egy énekes szeretném elérni,hogy csúcsra jussak a karrieremben"-Maru

#Magnae Maru = "Rain az én példaképem"

A legfiatalabb,Maru,bőre napbarnított,egyszemhélyú,vastag ajkú és szénfekete szemű.Olyan tag,kinek még hangja nem igazán tört ki(ő még nem mutált) és mégis már rendelkezik izmos karokkal.'Hyungok úgy csináltok,mintha én lennék az egyetlen aki létezik?-gondolkozik a legfiatalabb[?]Annak ellenére,hogy nyilvánvalóan ő a legfiatalabb,mégis erősen gyakorol mint az idősebb Rome.

"Rain-sunbae az én példaképem.Mióta Rain debütált én tanulom.'Hogyan is létezhet oylan személy,mint ő?'Néztem a klipjeit és a fellépéseit és forgattam vissza ezerszer ahogy gyakoroltam.Eleinte a szüleim nagyon aggódtak értem,de mára a legerősebb és legmegbízatóbb támogatóimmá válltak."

Maru-ról:

-Cheongju-ból származik.
-Minden alkalommal 3 órát utazott egyedül busszal egy és fél évig,amíg gyakornok volt.
-Példaképe Rain. Ő inspirálta.
-Maru azt mondta bár fiatal, de az ő ideálja  Han Hyojoo. Neki nincs nagyon ideálja bármilyen lány szóba jöhet.
-Amikor megkérdezték Marutól, hogy mi a célja azzal, hogy bekerült a C-Clownba ezt mondta:"Épp mint bohócok mosolyt és nevetést akarunk az embereknek okozni, azt szeretnék, hogy lenyűgözöttek és meghatottak legyenek a munkáink során. Olyan művészekké akarunk válni akik megtanulják a szinpadot teljesen élvezni."
-A csapattagok szerint mivel most megy keresztül a kamaszkoron, elég ingerült tud lenni.
-Azt gondolja, hogy hasonlít Tiger Woodsra és Obama elnökre.
-Kedvenc meséje a Pororo.
-Sokszor előfordul, hogy alvás közben felül.
-Szereti a robotokat és a figurákat.


Eddig megjelent albumok:
Első mini album:  2012.07.19
 *Not Alone Track list*
01. I’m Not Alone
02. SOLO
03. 차 안에서 (In The Car)
04. 우연이야 (Destiny)
05. SOLO (Inst.)
06. 차 안에서 (In The Car) (Inst.)





 Második mini album: 2012.11.15
 *Young Love Track list*
01. 멀어질까봐
02. Good-Night
03. Cold (Naration 하니 Of EXID)
04. 멀어질까봐 (Acoustic Guitar ver.)
05. 멀어질까봐 (inst.)
06. Good-Night (inst.)
07. Cold (inst.)

 Műsorok:

MTV Diary – SBS MTV, 20 episodes (2012) 
C-Clown Channel – ETN (2012) 
The Gurupop Show – episode 12 (2012)

Összes MV:C-Clown-Solo 

                   C-Clown-Far away...Young love(Dance version) 

                   C-Clown-Far away...Young love 

                   C-Clown-멀어질까봐  

                   C-Clown-멀어질까봐 SET ver.  

                  C-Clown-멀어질까봐 member ver.  

                  C-Clown-Far away...Young love (Member Ver.)  

 

Hivatalos magyar oldal:http://c-clownhungary.gportal.hu/

Share this:

JOIN CONVERSATION

3 Hozzászólás:

  1. Köszi!^^ Ez is nagyon szuper lett!:) Imádom őket, főleg Rome-ot.*-* Mindkét mini albumukat nagyon szeretem. Nagyon jó lett!^^

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Ray-el sztem is a BEAST a legjobb k-pop csapat^^ ♥♥ T.K. meg CUBE- nál volt gyakornok rendesen meglepődtem :D

    VálaszTörlés