Hogyan szerezzek koreai barátokat?

  "De jó lenne ha beszélgethetnék egy koreaival"

Sokszor gondolkodtál már azon , hogyan létesíts kapcsolatot olyan emberekkel akik kilóméterekre vannak tőled?
Szerencsére az internet megannyi lehetőséget kínál arra , hogy a világ bármely pontjáról barátokat szerezhess.

-A szemérmetlen facebook jelölések (Nekem itt az a tapasztalatom , hogy a legtöbb ember vissza jelöl, de a facebookos beszélgetésekről nem tudok semmit sem mondani mert még facebookon nem próbáltam. Jóval nagyobb az esélye , hogy vissza ír a kiszemelted ha azt veszed észre , hogy beszél angolul.)





-Interpals:Interpals linkje itt
Ez az az oldal amit nyugodtan tudok nektek ajánlani. Itt nem csak Koreából származó emberekkel tudok beszélni , hanem szinte a világnak bármely pontjáról találsz kornak/nemnek megfelelő embert. ha csak a koreaiakat nézzük akkor azt tudom mondani, hogy tapasztalataim szerint szinte az összes vissza ír és kedves. Ha azt látják , hogy érdeklődsz az országuk iránt és a nyelvük iránt akkor nagyon segítőkészek és válaszolnak a kérdéseidre. Némelyik fel ajánlja , hogy segít a nyelvtanulásban. 
A legtöbb koreai érdeklődik Európa iránt és az európai kultúráról. 
Nem általános az a tény amit a legtöbb helyen olvasok. "Korea nagyon elzárkózott és nem szívesen beszélgetnek külföldiekkel"- Korea fejlődő ország, lehet ,hogy régen igaz volt ez az állítás de mára már kezd kinőni ebből az állításból. Ezen az oldalon mindenki beszél angolul.(Vagy próbál beszélni.)
Amit megtudtam az az , hogy amelyik koreai beszél angolul azok nagyon nyitottak más emberek felé. 

A legfontosabb szabály!:

Soha ne áradozz a Kpoppról a koreaiaknak!

Nem tudom, hogy miért de ez a téma általában tabu náluk.  A legtöbbjük meg meg hallgat egy két bandát de akad olyan is aki utálja. találkoztam már olyannal is aki nagy kpopper de egyáltalán nem hajlandó híreket megosztani veled. Egyszerűen kihasználásnak tekinti. Én azt javasolnám akkor hozd fel ezt a témát  ha már nagyon jóban vagytok vagy ha ő magától kérdezi meg.    


Az pozitív dolog részemről , hogy sokan ismerik Magyarországot. Budapestről azt is tudják , hogy Európában a legszebb főváros és a folyónk a Duna. De személyenként változik, hogy mennyire ismerik Magyarországot. Aki jó barátotok lesz az igazán elkezd érdeklődni az országod és nyelved iránt. Ők igazán megtudják kedvelni az embert.

Az egyik koreai emberke azt jegezte meg a magyarok karácsonyozási szokásairól, hogy állandóan enni járnak: D Nem csodálom , hogy furcsának tartják a mi szokásainkat mert náluk a karácsony inkább egy romantikusabb ünnep, hasonlít a Valentin naphoz.

Mi az a Kakaotalk?: 
Lehet hogy majd találkozol azzal a kérdéssel, hogy van-e Kakaotalkod? 
A Kakaotalk hasonló mint nálunk a Viber. Ingyen csevegő vagy ingyen lehet rajta hívni. Ez egy gyorsabb módja a beszélgetésnek és a telefon általában mindig velünk van. A telefonhívástól nem kell félned, ők sem szeretnek angolul beszélgetni, mert köztudott, hogy általában rémes kiejtésük van:D Mind Iphone-ra és andoidra is letölthető alkalmazás. 

Ennyi jutott eszembe a kapcsolat létesítésről. Rajtatok múlik ,hogy milyen irányba és milyen témába torkollik a beszélgetés. Remélem segíthettem, és ha még van kérdésed nyugodtan írj!:)




Share this:

JOIN CONVERSATION

15 Hozzászólás:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod,mert kedves és közvetlen!:)Pár fontos dolgot sikerült megtudnom, amit eddig még nem tudtam.Köszi!:)
    Benne lennél egy link cserében? A barátnőmmel egy yaois blogot csinálunk:http://azsiatortenet.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök,hogy tetszik és , hogy tudtam segíteni.
    Benne vagyok a linkcserében:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Nagyon köszi az ismertetőt!*-* Ez most nagyon sokat segített!:) Az animációk pedig haláliak!xDD Imádom őket!*-*

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tudtam segíteni^^

    VálaszTörlés
  5. szia~teljesen igazad van én is az interpals-t használom és nagyon rendesek velem 4 emberrel már több mint egyéve folyamatosan beszélgetek~ráadásul még cukik is~szóval az interpalst nagyon ajánlom~és még az is igaz hogy szó szerint gyűlölik a k-pop témát és ha elkezdesz velük beszélni erről azt hiszik h csak azért akarsz velük barátkozni mert igazi koreaiak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia^^ Jujj nagyon örülök ennek a kommentnek^^Igen tényleg nagyon rendesek és segítőkészek:3 Én is sok emberrel beszéltem már, most 4-5 emberrel beszélek intenzíven már hónapok óta:3 Egy még képeket is küld az utcáról meg kaptam egy képet, ahol éppen az SNSD előtt tolonganak az emberek a plázában:33 A Kpop meg tényleg nagyon fura helyzetbe tudja hozni őket:D Akkor érdemes elmondani, hogy mit hallgatsz, ha meg kérdezik de akor sem szabad úgy előadnod magad, hogy mennyire nagy rajongó vagy:D

      Törlés
  6. köszi az infót! :) Megpróbálom , és meglátom hogy mi lesz belőle..:)Kicsit félek , hogy hogyan fog nenni , mert angolul csak nemrég kezdtem el tanulni , de nagyon szorgos vagyok. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia igazán nincs mit!^^ Nem kell félned mert a legtöbbjük ott tanuló angolos:D Persze vannak már anyanyelvi szinten bezélők is, mert pl én olyanokkal beszélek már hónapok óta:) De ezektől sem kell félni, mert ha értesíted őket erről akkor elnézőek.:D Ha megértitek egymást akkor semmi akadálya a hibáknak:D De persze a nyelvtudás korra kell nézni.:D Aki már olyan 18-20 körül van az egész jól beszél:D Aki fiatalabb az tanulja még.:) Jelenleg 22-nél idősebb regisztráltat nem nagyon láttam:) A legkisebb életkor a 14.:) Keress korodnak megfelelőt, mert azokkal tudsz beszélgetni leginkább.:) Ritka, ha tőled kb már 5 évvel idősebb nyit feléd:) Nagyon ritka, mivel ott nagyon oda figyelnek, hogy koruknak megfelelő személyekkel barátkozzanak.:) Ezek ismeretében sok sikert kívánok!^^

      Törlés
  7. Én is az interpals-on próbálkozok de nem tudom hogy kezdjek ismerkedni

    VálaszTörlés
  8. Szia! Ajánlásodra elkezdtem használni az interpals-t mert eljutottam oda, hogy szeretnék koreai barátokat szerezni. Csak az a gond, hogy nem tudom, hogy kezdeményezzek vagy kezdjek ismerkedni. Tudsz adni pár tippet ? Te hogy kezdted?

    VálaszTörlés
  9. Szia! :D Én bejelentkeztem és azt írja erősítsem meg az e-mailom de azt hogyan?? :O Olyan sok dolgot megtudtam köszönet! ^^

    VálaszTörlés
  10. Szia! :D Én bejelentkeztem és azt írja, hogy erősítsem meg az e-mailom de azt hogy kell?? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Huh hát így pontosan nekem se ugrik be, hogy ez mi, de szerintem nézd meg az e-mailjeidet, szerintem oda küldtek valamit!:)

      Törlés
  11. Szia, tudnál írni pár szót a kakotalkról? Olyan, mint a viber, hogy telefonszám kell hozzá, vagy olyan, mint a skype, hogy csak csinálsz egy felhasználónevet?

    VálaszTörlés